tisdag 17 mars 2009

Möbler från Miljögården...

Hoppas ni haft en bra inledning på veckan!
Själv har jag varit till Karlstad, fikat på Royal,
sprungit runt i affärer och fått lite inspiration. Träffade
bl a Mia Maria "Vitt hus med vita knutar" som jobbar
på Noll54 och hann också med en snabbis till Mia på Änglarum
i Kil. Kan bara säga att det kommer att bli så himla fint
i hennes nya lokal. Förutom allt annat så är jag bara
så avundsjuk på din städskrubb, Mia (hi, hi). Vilken lyx!!
Nu känns det också som att våren börjar komma
smygande på riktigt, det är bara så ljuvligt och
känns lika overkligt som vanligt!
För er som inte känner till så har jag möjlighet
att ta hem möbler från Miljögården på beställning.
"Mindre" möbler som finns i affären säljer jag dock direkt.
Här kommer ett litet smakprov ur serien
La Maison Vintage white!
Bord 90 x 180 cm
Stol 1
Stol 2

Barstol i samma serie

Här syns stolen igen
fast i svart (höjd 115 cm, bredd 34 cm) Sidebord med 5 lådor
Höjd: 93 cm
Bredd: 160 cm
Djup: 45 cm
Sidebord med 3 lådor
Höjd: 93 cm
Bredd: 104 cm
Djup: 45 cm

Mejla mig gärna eller ring till butiken för
prisuppgift!

En del möbler finns för påseende i butiken.

Kram Pia

2 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Pia, du är allt för härlig du!!
Vi kanske ska ha lite after work hos mig nån gång också kan vi ta en titt i städskrubben då och då "fniss"
Ja, hoppas verkligen att det blir så där bra som jag ser framför mig i huvudet hur det ska bli.
Jobbar på hårt nu ska du veta.
Ska försöka mig på att få till ett inlägg snart i alla fall...
Kram kram Mia

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej Pia!
Oj,vad fina möbler!
Finns det möjligen ett bord som inte är fullt så stort?
Kikar in till dig i slutet av veckan! =)
Kramisar Erika!