torsdag 25 juni 2009

Gardinstång från Jeanne d àrc Living

Hej alla! Det får bli ett lite snabbt inlägg här för bilen
har gått sönder så allting tar lite längre tid... Visar här en
gardingstång som är helt ljuvlig från Jeanne d àrc
Living. Den finns i två längder, 120 cm och 150 cm.
Har satt upp en hemma på "kontoret". Bilden blir lite
dålig i motljuset....... närbild på de utanpåliggande blomrankorna i järn....
Säkert snygg som draperistång också...Detta kort "Klematispigen", från Jeanne
àrc är också fint... Liten detalj som gör ganska mycket...
Ha det nu gott i solskenet. Själv brukar jag
lägga mig på altanen en stund när jag kommer hem
och bläddra i inredningstidningar, så härligt.
Sverige är fantastiskt på sommaren, vilken
klyscha, men så sant....
Kram Pia

3 kommentarer:

Bland inredning O figuriner! sa...

Hejsan Pia!
Ville bara skicka en sommar hälsning!
Hoppas allt är bra!
Sköt om dig!
Kramisar Erika

Majas skafferi sa...

Hej! Vilken tjusig gardinstång, kan tänka mig att den blir perfekt till ett enkelt enfärgat draperi också!..synd att jag inte behöver det nån´stans ;)! Ha det gött i värmen!

Lillan och Zelda sa...

Blir lika nöjd varje gång jag shoppat hos dig=)
Stoldynan blev så bra sååå på stolen!