fredag 2 oktober 2009

Exklusiva och unika handgjorda sidensjalar...

Här är den ultimata presenten till dig själv eller till en god vän.
Cool och romantisk på samma gång. Använd den till dräkt
eller kavaj på jobbet, till jeansen på fritiden eller till den lilla
svarta på festen. Kort sagt använd den jämt.

Denna lyxiga Karin Wallén-sjal är verkligen något
till dig som vill ha något alldeles extra.

Materialet är renaste siden, miljövänligt och med
många fantastiska egenskaper. De är handmålade i en
akvarellteknik, vått i vått, där färgen får flyta som den vill och de
mest underbara mönster uppstår. Efter det fixeras dom för
att få briljans i färgen och för att bli tvätthärdiga.

Själv kände jag att jag bara "måste ha" en som present
till mig själv efter mycket arbete under lång tid och
för att jag hade lyckats gå ner ett (!) kilo... I tycker
att jag är lite tokig, men jag känner bara "I´m worth it!"

Ha en underbar helg! Ska försöka bli lite bättre på att
lägga ut bilder på det som kommer in.

Kram Pia

3 kommentarer:

BLOGG I THAILAND.SE - Följ vårt liv genom världen sa...

Hej! Åh dne såg ju jättehärlig ut! Jättefin :)

Kram!

http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

Bland inredning O figuriner! sa...

Hejsan Pia!!
Nu var det sååå länge sen vi sågs..
Tiden räcker inte till!!
Hoppas att att du har det bra!
och grattis till att du gått ner! =) visst är man då värd en scarf!
Sköt om dig & trevlig helg!
Kramisar Erika

MiaMaria sa...

Hejsan Pia!

Såklart att du ska ha en sjal...den är du värd....

Ser att du fått in en massa godbitar i butiken....åkte förbi dina skyltfönster i lördags o sa högt i bilen...suck där skulle jag ju vilja ha besökt...men nästa gång får det bli så.....

Ha en fortsatt bra vecka!
MiaMaria