torsdag 14 januari 2010

MAGASINET - Jeanne d´ Arc Living...

Igår hade vi öppet första dagen efter inventeringen, och
det kändes jätteroligt... Tråkigt att behöva stänga några dagar,
men det kändes helt nödvändigt. Nu är inventeringen
i stort sett färdig och vi har samtidigt rensat upp och städat lite...
Början av året innebär också en del budgetarbete och
planering för året som kommer... Formex startar snart,
och är den stora svenska inköpsmässan. Önskar att ni
alla hade möjlighet att komma dit någon gång. Det är
verkligen roligt att se allt som presenteras och många
leverantörer är verkligen duktiga på att visa upp sina produkter...
En del av mina leverantörer, exempelvis Jeanne d´Arc Living
finns inte med på mässan, utan dem försöker jag besöka i Danmark
emellanåt...
Jag har varit i valet och kvalet om jag skulle ta hem deras
MAGASIN, som uteslutande säljs hos återförsäljare av
deras produkter.... och bestämt mig för att göra ett försök
med februarinumret...
Jag är själv helt galen i tidningen, och letar som en spårhund
efter den när den kommit ut. Vi får se vad ni tycker...
Gillar ni tidningen Vakre hjem & interior, kommer ni garanterat
att tycka om även denna... På bilderna ovan kan ni se ett litet
smakprov från julnumret...
Ha en bra dag, så hörs vi snart igen!

Kram Pia

1 kommentar:

Jeanette Hornbeck sa...

Hej Pia vad du verkar pigg och glad!
jag har också butik, känner igen mig så i det du skriver.
Kram på dig Jea