torsdag 27 maj 2010

Ewa i Walla i Lantliv...

Så roligt det var att läsa om Ewa i Walla i senaste
numret av Lantliv som kom i brevlådan idag. Vi har
köpt in av hennes höstkollektion och vi ser så
fram emot denna...
Visar här den tunika och tygväska som jag köpte
till mig själv när vi var till Sthlm häromsistens... inte orkar
jag vänta till hösten...
Till butiken har det passande nog kommit in fina,
sköna tights med sömmar över knäna i lite "farfars-
modell" i en ljus nougatfärg...
Lite vårplantering hemma i trädgården...
.
Glöm inte bort era mammor nu på söndag.
Ha en bra dag.

Kram Pia


1 kommentar:

Rummet för välbefinnande sa...

TACK FÖR SENAST!!!!!!! Jag var som ett solsken när jag kom tillbaka till tävlingen!
Såg också reportaget i tidningen och jag ser fram emot när ni får kläderna.
Tiden rullar på väldigt fort just nu, men så är det ju väldigt roligt också.....
Hoppas ni får en fin helg!
Var rädd om dig min vän!
Stor kram Mia