torsdag 24 juni 2010

Denna sommar....

... ska jag leva i nuet. Bara göra det jag vill.
Låta tankarna flöda när jag sitter och gör
- ingenting!
Arbeta kommer jag visserligen att göra en
hel del och det är också något jag tycker om...
Det fylls på med nytt i butiken... och
jag visar här lite bilder...
... de vita madonnorna från Bloomingville
har kommit in igen...
... fint smalt skåp från Pb home, samt
en del nytt från Chic Antique...
... kritvita gardinkappor med gråsvart text...
... många fina småsaker...
... vägglampa och glasburkar...
... klockor och quiltar...
... fina plåtaskar i form av böcker i olika
storlekar...
... olika lampskärmar och lampfötter har
kommit in igen efter lång väntan... ... och sist lite nya gardiner, här en skir hissgardin.
Gardinlängder finns i samma stil.
Ha en skön midsommar!
Kram
Pia

3 kommentarer:

victoria sa...

Mycket fina saker som alltid!
Handlar mycket hos dig!
MVH victoria

victoria sa...

Mycket fina saker som alltid ,blir sugen på att handla det mest .Men man får häjda sig ,blir nog ännu en ny cirkel te hösten.

♥ Pia... sa...

Hej Pia...här är en till Pia... Var inne i din ljuvliga butik idag...fanns så mycket vi ville ha..men blir alldeles snurrig av allt vackert:)..köpte till lut..en tofs!! och två små ljuslyktor i form av kronor.. såå söta.. det blev en svart snörrulle oxå..:)..mor min sonm jag hade med mej ..hon vände ocjh vred på alla tygerna toro jag...:)..och pratade gjorde vi med hon som var i butiken ..såg en skymy av dej..hälsade oxå på dej..trodde nog att det var du...har fått en känsla av att du var blond...lite snarlik Mia i sättet oxå... har "hört" av folk att du är lika trevlig som du ser ut oxå:)..återkommer så gärna när jag har vägaran förbi Torsby igen...förra gången så var det stängt mmen nu hade jag turen... ha de så gött med att inte göra någonting..och låt tankarna vara stilla ett tag....kram..pia