tisdag 28 september 2010

Högvarv...

Huvaligen, vad jag känner mig trött på
kvällarna... vi får in massor av nytt i affären
och vi grejar och donar för fullt... Det har blivit
lite dåligt med inlägg då det dessutom har
krånglat hemmavid med pajad varmvatten-
beredare, tjall med TV-kanalerna en skrivare
som lagt av, fullt med byggjobbare hemma
och Fortum som gräver ner ledningar över
hela tomten...
... bortsett från det så är det ju ett underbart höstväder...
lite kallt för årstiden kanske... och en förståsig-
påare har sagt att det skall bli den kallaste vintern på
1000 år... och vi som redan hade en så jättekall
vinter nu senast.... Tur att jag beställt hem snygga
kvinnliga täckkjolar i olika längder... På bilden
som jag knyckt från Maratonbloggen ser du den
kortaste varianten som kommer in senare i höst.
Superskön att ha om man löptränar eller åker
längdskidåkning bl a. Kanske kan inspirera mig att
komma igång att träna lite i höst, vem vet...
Får mig osökt att tänka på att I första gången fick
"syn" på mig just i ett löpspår (stort FNISS...) och trodde
att jag var en sådan där hurtbulle...
Ha en skön vecka!
Kram
Pia
PS, idag kom det gråa fårskinnstyget in igen,
samt många härliga färger på dito kuddar...

Inga kommentarer: