tisdag 6 september 2011

En blandning av sött och salt...

... kan man nog sammanfatta inköpen från Formex...
jag är så nöjd med allt nytt jag hittat till butiken... hade bara två
dagar på mig denna gång att snurra runt på nordens största
inredningsmässa... kameran la av vid första bildförsöket
och jag hade inga nya batterier lättillgängliga... så därför
blev det inga kort från mässan denna gång...

Har hittat några nya leverantörer som jag nu med spänning
väntar på att de ska sända sina varor... åh, det känns som att
det kommer att bli en härlig höst... massor av romantisk textil
och annat i lite ruffare stil... Idag har vi också fått in
en sändning med lite nya lampor i mustiga färger och i sammet...
Dagarna rusar på nu och i helgen är det stor gammaldags tredagars
marknad i Torsby... vi håller öppet på samma sätt som marknaden,
dvs till kl 7 på fredag och lördag samt till kl 4 på söndag...
Kika gärna förbi... vi kommer att ha marknadsbord utanför
butiken...

Kram
Pia

Inga kommentarer: