fredag 27 november 2009

Kärt återseende...

För ett par veckor sedan fick jag en inbjudan från mina
gamla arbetskamrater, att fira att de gått i mål i ett av
sina stora regeringsuppdrag. Alla som deltagit hade
bjudits in och jag var med under det "första" året för sex
år sedan....
Jag visste inte om jag skulle hinna, men det blev en
lucka i "schemat" och därför slängde jag mig iväg de 35 milen
till Götet igår eftermiddag för att fira med dem i går kväll.
Så roligt att återse dem och jag inser att jag saknat
dem jättemycket... Så många kunniga, ambitiösa,
roliga och intressanta människor...
Jag är jätteglad över att de varit en del av mitt liv...
Av de ca 70 personer som firade var det nog ett tio-tal
som slutat och som slöt upp igår... Kan bara undra hur snacket
gick vid fikat i morse...
Pia, ja det var hon som efter 22 år hoppade av sin karriär,
gifte sig med prästen, flyttade till USA och startade
affär när de kom hem igen...
Visst är livet spännande, man vet inte vad som händer...
Här pyntas det för fullt i affären inför skyltsöndagen!

Välkomna!

I december har vi öppet även måndagar och utökade
öppettider enligt följande:


måndag - fredag 10-18
lördagar 10 - 14


Ha en jätteskön helg!

Kram Pia

3 kommentarer:

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej Pia!
Kul med massa jul inspiration!
Jag har idag pysslat lite & fått upp gardinerna! Skönt!
Hoppas att du hinner mysa lite hemma mellan varven! *ler*
Hoppas vi ses i affären på söndag!
Önskar dig en skön fedag kväll!
Kram Erika!
OBS!Ser du har öppet på måndagar oxå! Men bara till 12 eller?

Rummet för välbefinnande sa...

Så gott för dig att komma iväg på lite äventyr. Ja, nu förstår jag att ni har fullt upp inför skyltsöndags-donandet. Hoppas ni får sälja riktigt mycket nu och att det kommer många glada goa kunder.
Kram Mia

Unknown sa...

Åh Pia, det slår mig hur lite jag egentligen vet om dig. Tror att du har mycket spännande historier i bagaget som jag gärna skulle höra på.