fredag 19 februari 2010

Sweet dreams...

Kläderna från Branting har fått ett jättevarmt
mottagande trots kylan, vilket känns väldigt kul.
Här kommer ytterligare en bild på en tredelad dröm
i vitt...
Efter att länge gått och grunnat har jag gått och beställt en
Pilasterhylla till vårt hem... Eftersom jag gillar att blanda
gammalt och nytt så TROR jag ju att den ska passa in, men
det kan ju som ni vet också bli helt fel ibland... I detta
fall kände jag att jag faktiskt måste prova...
HYLLAN kom igår (så kul...), men eftersom den inte
gick in i min lilla bil och jag insåg att det nog inte skulle bli
så bra om jag la paketet vågrätt genom hela bilen och
genom de bakre nedvevade rutorna.... får jag vänta med
spänning tills ikväll... Nej, nu måste jag ila iväg till affären,
har fått flera aviseringar om att det är varor
på ingång...
Ha en skön helg!
Kram Pia

Inga kommentarer: