måndag 26 juli 2010

I´m dreaming of a...

... white christmas...
Ja, jag vet att det är lite tidigt, men halva
min hjärna jobbar redan med julens inköp...
... kan inte låta bli att visa lite bilder från
GreenGates vinterkatalog...
... många fina plåtburkar finns med i deras nya
kollektion...
... de är duktiga på att skapa vackra
bilder som inspirerar... t o m älgen ser söt ut...
... det kan vara lika inspirerande att se på
de miljöer som de fotograferat i... se bl a på
de vackra fönstren i bakgrunden....
... och det läckra golvet...
Njut av sommaren, än så länge är det långt
till vinter....

Kram
Pia

3 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Hoppas du har det bra! Jag tänker på dig väldigt ofta......
Dock har det varit lite dåligt med datortiden ett tag här, men så tror jag det varit för de flesta.
Åhhh så mycket fint från Greengate. Nu får jag lite abstinens igen känner jag. Julen som är så roligt att köpa in till också.....
Kramar i massor!
Mia

♥ Pia... sa...

hej..oj hm..jul!!..Om inte annat så har det nästan känts som höst idag.med det regnet och blåsiga vädret..men som tur är så är det mååååånga varma och soliga dagar kvar..innan jula..fast lite kul att se vad som komma skall..hoppas du har det bra..kram..Pia

Vanilja sa...

Åh, de där muffinsen, är det julkulor? OM det är så hoppas jag finna dem i din fina butik :-)