måndag 2 augusti 2010

Bland grävskopor och betong...

... här blir det allt längre mellan inläggen,tiden
bara rusar iväg... Tack och lov är Lena tillbaka i
butiken idag... Bygget hemma går framåt och en
stadig grund har blivit klar... Bland jordhögar och
cement planerar vi en liten fest på söndag då herrn
i huset går och fyller år... aldrig är man färdig med
något, utan får ta saker och ting som de kommer...
Visar här en bild på en av de nya fleecetröjor som
kommit in från Branting... En i färgen ovan samt
en annan modell i svart... Bantningen har alldeles
gått åt skogen, här har jag nyss intagit en jätte-
portion motti och fläsk på hembygdsgården och
idag åt jag upp närapå en halv tårta som jag
provbakade ikväll... Vad gör man inte för att
det ska bli bra (fniss....)
Ha en bra vecka!
Kram
Pia

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hihi...ja en halv tårta har jag väl kanske inte ätit idag..men en massa annt:)..så min sk. bantninghar så att säga gått up i rök..jag som var så bra igång före semestern..men det var då det...!!..för ca 4,5 becka sen...hm.. Du den där tröjan var skitsnygg och finns i svart oxå säger du..hm..jag som älskar svart:)... dyr ?? ..Nu snart sovdax .ännu en dag tillända har en nattgäst..en 7,5 åring somsover sött och somvaknar ganska tidigt..pickar lite på mej i morgon bitti och fråga..farmoooor börjar inte sommarlovsmorron snart..och då är kl. kanske 7 ..och den börjar först kl 9..så visst är det nog så att farmooor får lägga sej nu:).. hoppas ni får en trevlig födelsedag..
kram..Pia