onsdag 19 januari 2011

Inköpstider...

Nu märks det att julen är förbi, många är inne och tittar
på nya gardiner, kuddar och lampor... och imorgon
öppnar Vårformex i Stockholm, det inger förhoppningar
om vår om något... Jag reser i ottan i morgon och blir
borta t o m lördag, så under tiden hjälper er Carina
och Sophie i butiken. Är det något ni undrar över kan
ni också ringa mej... men jag tror tjejerna kommer att
klara detta galant...
Köpte idag ett mobilt bredband och kommer att
ta med mig datorn och kameran så jag kanske kan få
till några bilder från mässan dessa dagar...
... nu är det bara strykning, packning och sängen
som återstår så jag säger natti, natti...
Kram
Pia

2 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Tänkte bara kika in och önska dig en trevlig resa. Åhhhh som jag önskar att jag varit med dig där nu. Saknar så våra härliga resor Pia. Ta massor av bilder nu och lägg ut så du "spär på min abstinens ännu mer" *ler*
Kram Mia

Anonym sa...

Oj vilken underbar gardin.. kan du inte berätta var den finns att köpa?