torsdag 20 januari 2011

Lång dags färd mot natt...

... det blev inte många timmars sömn inatt innan jag
skulle upp igen och sätta mig i bilen och köra de tio
milen till Karlstad för att ta första X2000-tåget till
Stockholm... men det kändes skönt att vara tidigt på
plats när mässan öppnade... Lika trevligt och inspirerande
som vanligt... det stora temat är förstås vår och sommar...
... här en detalj på ett växthus i trä som jag suktat efter
i flera år...
... verkligt många leverantörer finns representerade...
... största haussen stod nog Maria Montazami för som stod
i en monter och representerade en ny kollektion väskor,
armband och "tazels"... bilden blev lite suddig då trängseln var stor...
...kollektionen var riktigt fin...
... möbler i nyrenässans är hett som inredningsdetaljer
i montrarna... liksom gammaldags tapeter...
I morgon bitti startar vi med ett besök på G&C
Copenhagens showroom på Östermalm och sedan
drar vi ut till Älvsjö igen...
På återhörande...
Kram
Pia

1 kommentar:

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Kanske du ska ha Maria Montazami hos dig??
Jag blir såå avundsjuk när jag ser dina bilder mer mer,det e så insprierande.
sköt om dig
kram victoria