onsdag 2 november 2011

Kvällsöppet torsdag kväll...

Hej kära vänner!
Jisses vad dagarna går fort, här plockar vi upp och går
igenom nya varor mest hela tiden... Vill bara tala om att i morgon
kväll är det öppet hela kvällen och vi har kvällsöppetrabatt
som gäller hela dagen; 20% på kläder och 10% på vårt övriga
sortiment... passa på att fynda... Vi har nu också fått in en sändning kläder
från ett nytt märke - Vintage Sagen Design i veloursammet.... jättefina!
I morgon bitti ska jag också träffa min säljare från Klippans yllefabrik
och lägga lite nya beställningar...
Hemmavid har jag bakat en del på sistone, bl a bullar....
min favorit är vaniljbullar som jag penslar med vatten för
att de ska bli gammaldags matta och glaserar med florsockerglasyr...
mums...

Ha en fin avslutning på veckan!
Kram
Pia

1 kommentar:

Unknown sa...

Tid för bakning... det är bra det Pia.
Kram