söndag 6 november 2011

Lite loppisfynd jag hittat idag...

Hej, hoppas ni alla har en fin helg med vila och mys...
Idag har jag haft sovmorgon och efter en god kopp kaffe åkte jag
iväg på loppis... det var ett tag sedan nu och jag riktigt längtade...
Ofta har jag tur när jag är iväg, så även denna gång...
hittade bl a denna fina handgjorda skål med svagt mörkröd
utsida, blir fin nu till jul med äpplen i...

... en liten bild med religiöst motiv... som fick en plats
på kontoret...
Centrera
... en liten billig porslinsfigurin...
... och en gammal vit pigtittare...
Nu ska jag ner till butiken och fortsätta med julpyntandet,
ett fönster fick jag klart igår och idag ska jag fortsätta
med ett till... kommer på mig själv med att nynna på
gamla julsånger... nog lackar det mot jul alltid...

Ha en fortsatt fin dag!
Kram
Pia

Inga kommentarer: