onsdag 14 januari 2009

Blått är tillbaka...

Blått som i BLÅ himmel....
... som i BLÅ-VIT dukning...
... som i GRÅBLÅ keramik...

... som i BLÅ pärlhyacinter...
... som i BLÅ (?) kokbok...
... som i BLÅTT gammalt skåp...
... som i BLÅ stolfodral...
Hoppas ni njutit av de milda dagarna som
varit... nu är det kyla på gång igen...
Jag drar iväg på Formex nu och ska
försöka ta lite bilder och lägga ut när
jag är tillbaka igen. Ska bli jättekul
att komma iväg och se vad som är på
gång.
Ha det så gott!
Kram Pia

2 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja du Pia, nu blir det mässa av....
Ska bli så kul. Nu ska jag ta och jobba lite till sen ska jag packa. Kommer sent i säng som vanligt.
Vi ses imorgon!
Kram Mia

Unknown sa...

hej Pia! Jag var inne och handlade i min favoritbutik i lördags då din mamma satt där. Vi började prata och kom av någon anledning in på ålder och jag sa "Pia är väl bara en 35 år", då skrattade din mamma. Du ser verkligen otroligt ung ut. Jag skulle bara säga det.Är det dina vackra ting runt dig som är föryngrande? För i så fall vill jag köpa hela din butik!