söndag 18 januari 2009

Vårformex...

... hemma igen och full av INSPIRATION!
Vi har bara varit borta i två och en halv dag, men det räcker
för mig för att jag ska känna att det är helt underbart
att få komma hem igen. Jag är verkligen en hemmaråtta...
Jag älskar verkligen stan, men kan inte tänka mig att byta
igen... Hade kameran med, men det är fotoförbud på
Formex så jag har inte riktigt samvete att lägga ut
bilder. Har istället scannat in lite bilder från Affaris katalog
som jag tycker visar fina bilder på den fransk-danska
lantstilen. Madonnorna på bilderna har jag bl a köpt in.
Roskudden har jag sedan tidigare i butiken...


Sedan har jag förstås också köpt in en hel del saker till
trädgård och annat smått och gott med fäger som
man blir glad av....

Natti, natti, och ha en bra start på veckan!

Kram Pia

Inga kommentarer: