onsdag 26 augusti 2009

Nu drar vi till Formex...

... bilen går härifrån 05.00 i morgon bitti, och en hel
del återstår innan jag kan gå och lägga mig... blev extra sen
från affären idag för det har kommit in en hel del nya
varor i den vackra monogramserien som jag visar en
del av här nedan...

... här ser ni linfärgat kuddfodral respektive lampkjol...

... en del av de varor som jag beställde från Nyblom & Kollén
förra veckan har också kommit in...
... hann inte fota medans det var ljust, men det har också kommit
in linnefärgade gardinlängder, hissgardiner och stolfodral, alla
med monogram...
... Lena och mamma håller ställningarna de dagar vi
är borta - titta gärna in till dem och se på nyheterna...
... ny mormorskudde i beige, finns även i vitt...
Lite nya kappmetervaror har också kommit mm mm.
Hoppas ni alla får en fin avslutning på veckan! Här har
det regnat väldigt mycket idag, visserligen varmt och
skönt, men ändå lite höstigt!
Kram Pia

1 kommentar:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, hoppas du är redo nu :-)
Själv ska jag börja packa nu, men jag kan nästan tro att samma sak gäller för dig *ler*
Sen bär det iväg - vad kul det ska bli!!!!!!
Vi ses imorgon bitti!
Kram Mia