torsdag 17 februari 2011

Like a virgin...

... alla romantiker kommer att älska vårens och
sommarens mode... visar här en av de ljuvliga
tunikor som kom in igår... kom in och kika...
... köpte även in dessa supersöta galgar, som vi
även säljer om någon är intresserad... fin att hänga framme...
... vädret gör en ju annars rätt uttråkad (nu var jag
där igen... mitt klagande på vintern...). I brist på annat så försökte
jag betvinga min höjdskräck och svingade (kröp...) upp
i den höga byggställning vi fortfarande har i utbygget för
att hänga upp en lampa som jag grävt fram ur en garderob
här hemma...
... kände att något måste hända... ibland tror jag att
min höjdskräck bara är irrationell så jag brukar intala
mig att jag bara inbillar mig... när jag väl är uppe
på "höjden" kan jag bara konstatera att det gör jag
inte... knäna skallrar och hjärnan vill inte alls höra
på min röst som manar på... på något vis lyckades
jag ändå få över kättingen till kroken... och ta mig
ner igen... hehe...

Ha en härlig dag!
Kram
Pia

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastisk tunika! :)

Annika som bor i Bangkok försöker på olika sätt hjälpa människor som lever i summen där, det kan vara allt från mikrolån till universitetsstudier till att starta små projekt.

Ett fantastiskt projekt (tycker jag) är hur hon hjälp igång några kvinnor som gör underbara och väligt funktionella galgar.
När jag såg ditt inlägg tänkte jag att jag skulle tipsa dig om henne..
Jag vet att en någon inredningsaffär i skåne redan har tagit in dem :D. Och att fler privatpersoner köper direkt av Annika, allt till ett gott syfte!

Här kan du se några galgar:
http://50ibkk.blogspot.com/2010/12/ny-farg.html

Och här läser du om hela "Galgprojektet"
http://50ibkk.blogspot.com/search/label/H%C3%A4ng%20P%C3%A5

Hoppas du inte ser detta som reklam, och om så är fallet ta gärna bort inlägget! :)
Ha en fin dag// Misan