fredag 18 mars 2011

Ett vitt hörn...

... i vårt hem... visar här den nya skänk och tallrikshylla
vi köpt till matsalsdelen i utbyggnaden... var ganska tveksam
några dagar då jag hade lite svårt att vänja mig vid så mycket
vitt... fniss... nu har möblerna ändå bott in sig lite, och så får
man tänka på helheten efterhand... många tallrikar ur vår
gamla matservis fick plats i tallrikshyllan... en "sliten" urna
från verandan fick plats på skänken, dock ska den vissna
muehlenbeckian bytas ut ikväll...
... hittade ytterligare en gammal lampa på över-
våningen... samt en av mina högar med gamla
linne- och damastdukar... det känns så underbart
att vi börjar få lite ordning... nu tar vi kvällen i
butiken och myser in helgen!
Hoppas ni alla får en fin helg!
Kram
Pia

6 kommentarer:

Unknown sa...

Du har en guldgruva att plocka ur :)
Snygg hörna,
Ha en skön helg
Kram Maria

Njut Av Livets Goda Ting sa...

God afton :)
Det är så underbart fint hos dig så det är inte klokt :)
Man kan inte bli mer än inspirerad av dina bilder.
Ha en härlig fredagskväll.
Kram
Jessica

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Det kommer att bli såå fint hos er Pia jag är säker.
Skänken var superfin ,antik eller?
Ha en underbar helg kram victoria

Vita maränger sa...

Härligt med vitt tycker ju jag förstås ;)
Jättefina bilder.
Ha en underbar helg.
Kram
Caroline

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej igen.
Ja vilken dag det har varit, känns på riktigt nu att våren kommer.
Ha det så härligt så ses vi snart :)
Kram
Jessica

Unknown sa...

Hej du vackra!! Har letat som tokig efter en tallrikshylla. Det såldes en mörkgrön på auktionen förra veckan men den blev för dyr...(med tanke på att jag hade varit tvungen att måla den)

Vill komma in till dig och snacka. Kram