torsdag 24 mars 2011

Nu är det dax...

...för inredningsresan som jag anmälde mig till mitt
i smällkallaste vintern - inredningsresan till Köpenhamn som
Petra med bloggen Romantiska hem ordnar... ååhh, jag tycker
att det ska bli så kul... äntligen får jag besöka Vintage by Nina,
Guas nya butik, Butik Sophie, Honning og Flora m fl...
... som alltid när man ska någonstans blir det en massa pyssel
som ska vara klart innan man kan dra iväg... men nu
är allt förberett i butiken, resväskan är packad, bilen tankad,
klockan är ställd på 03.30, ja, jag måste ju ta mig till K-d för att
gå på bussen där... så nu är det nog dax för mig att säga gonatt!
Kika gärna in i butiken medans jag är borta, det har kommit
mycket nytt denna vecka, men jag har inte haft en sportslig
chans att hinna fotografera. Allt är i allafall uppackat...
Ha det så gott alla!
Kram
Pia

4 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Ha det så underbart härligt Pia.
Ta många fina bilder :)
Ha en underbar helg.
Kram
Jessica

Unknown sa...

Hoppas du har haft det så bra på resan.
Kram Maria

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej Pia!
Kul att hämta inspiration hos dig!
Har du kvar denna klocka i butiken?
Intresserad att köpa en...
Hoppas du haft det bra i Danmark.
Kram Erika.

Unknown sa...

Hej du Fina Pia! Tacl för att du följde med på inredningsresan och var med och förgyllde den! Hoppas så att du hade lika mysigt som jag och tack för alla dina fin tips och råd!! KKKRRRAAMMMM