tisdag 9 augusti 2011

Som en midsommarnattsdröm...

... är nästa sommars kollektion från Ewa i Walla...
Veckans första dag har vi varit till Stockholm och lagt
lite beställningar inför nästa år... Visar här några bilder
som jag tog på några jackor som jag köpt in, så bedårande
med välarbetade detaljer och gudomliga spetsar...

Kolla t ex denna lilla jacka som syns framifrån
på bilden här nedan...


... och bakifrån här nedan... ... det är så mycket fint att se fram emot... Min vana trogen när jag gör klädinköp fick jag ont i halsen under
dagen så imorgon tar jag nog sovmorgon...Ha en fin inledning på veckan!

Kram
Pia

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej rara du!
så fina kläder du har beställt till din butik.

Sommaren lider mot sitt slut och vi har inte lyckats med att ta oss till dig ännu.
Men hösten är lång så vi ska nog lyckas med att styra kosan mot Torsby lite längre fram, alltid trevligt att ha något att se fram emot när höstmörkret kommer...
Kram Lotta