fredag 12 augusti 2011

Tid för rosor...

oj, nu är det fredag igen, denna vecka har om möjligt
gått ännu fortare... idag fick vi tillbaka värmen, men
annars har det nästan varit en föraning om höst, t o m
frostnatt inte långt härifrån... ett annat lugn har infunnit
sig, vilket känns skönt... en ny tid ligger framför oss...

Vi har fått en stor sändning av konstblommor i
veckan och jag visar här lite bilder på olika vackra
rosor...
Imorgon bitti ska jag åka på en antikmarknad
så Ingemar får hjälpa er som tittar in i butiken de
första timmarna...

*

*

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Pia

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Mmm så vackra rosor..fast de var konstgjorda:)..ja lite höstkänsla har nog infunnit sej.. kämpar dock lite mot den än.. men som du skriver så kommer lugnet oxå när hösten kommer.. En vacker solig lite kylig höstdag..är inte fel det heller:).. ha de gött och njut..kram..Pia

Rummet för välbefinnande sa...

Lycka till på antikmarknaden imorgon!
Själv ska jag jobba så jag får hålla mig hemma *ler*
Men, idag har vi hämtat något som jag har letat efter ett tag faktiskt så nu är jag så där bubbligt glad igen. En gammal kyrkbänk, ja faktiskt till och med två......
Fast olika modeller. Trodde knappt det var sant, men då fick kärran hamna baktill på bilen igen också fick vi bära, bära, bära! Ja, det är en tålmodig man jag har "fniss"
Ha en bra helg Pia!
Kram Mia