fredag 9 december 2011

Julförberedelser...

Så skönt att första advent var så tidigt i år, det innebär
att det blir några lugna dagar emellanåt som man kan ägna
åt pyssel och julförberedelser... i år har band, snören, spetsar och
tyghjärtan varit extra populära och det verkar som att det egna
julpysslandet har ökat... kika gärna in i butiken om ni vill ha lite
mer inspiration inför helgen...
Annars får ni ha en fin fredag! Ikväll avgörs det i idol... och jag
hoppas förstås på Amanda, dels för att hon är en så
duktig sångerska, dels för att jag älskar jazz och sist men inte
minst för att hon gör sin egen grej och vågar sticka ut...

Kram
Pia

5 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Så juligt fint du har gjort Pia!
Ha en bra helg du också.
Kram Mia

annika sa...

Så då blev det som du önskade. Just nu får vi resultatet. Kul för henne.

Du har det så mysigt. Förstår att du knappt hinner med hemma hos dig.

Kram
annika

Unknown sa...

Åh hjärtat mitt så inspirerad jag blev i måndags! Vilken godess du är! i ADDOOORRRE you! Kyss

Lotta sa...

Hej!
Det blev amanda! Hon är duktig!

Så mycket fint du har. Vore trevligt om vi någon gång skulle lyckas med att ta oss till dig.

Ska du med till Danmark i vår? Det ska Susanne och jag vore roligt om du ska med.
Kram Lotta

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej Pia!
Så fint ni har det hemma!
Hoppas att du hinner njuta av det mellan varven i butiken.
Tänkt hoppa in i affären i flera dagar nu,men tappar lusten när det är sånt tråkigt väder!
Ärligt satte jag inte min fot utanför dörren på hela söndagen.
Aja baja på mig!
Sköt om dig!
Kram Erika.