lördag 3 mars 2012

Lene Bjerre gardiner...

Vi har ett ganska stort sortiment av gardiner i lantlig,
romantisk och fransk stil i olika prisklasser i butiken. Det tycker vi
är kul att kunna erbjuda. Bl a har vi flera varianter från danska Lene
Bjerre, vilket är ganska ovanligt... här visar jag en gardinlängd från
just dem som jag hängde upp igår. Den är fantastiskt
skir och mormorsaktig...
 Visar också lite nya små kort som kommit in,
finns också några med påskmotiv...
 Denna byst är också fin som dekoration i ett fönster,
på en byrå etc...
Nu ska jag ta ett varv med målarpenseln innan
jag åker ner till butiken... Ha en härlig helg!
Kram
Pia

2 kommentarer:

Lotta sa...

Godkväll!
Du har verkligen mycket fint.
Jag är svag för spetsgardiner,dina såg verkligen fina ut.
Önskar dig en trevlig söndag!
Kram Lotta

annika sa...

Lene Bjerre har mycket fint som hon har designat. Jag har lampor från henne som jag gillar starkt. Just precis nu när jag skriver så poppar det upp att du har skrivit en kommentar på min blogg :)
Lustigt att vi tänkte på varandra samtidigt.

Vi ses snart

Kraam