måndag 21 maj 2012

Branting sommar 2012

 ... åhh, idag drabbades jag av sommaren, och det 
gjorde ni säkert också... jag har fått en del samtal
kring våra Brantingkläder och kläder från Ewa i Walla så
jag lägger här först ut vilka modeller vi har från Branting...
I helgen har jag kunnat ta ut all bråte från vår utbyggnad
och den får nu agera fotostudio för dessa vackra kläder...
...först ut är...
 ... Elina Li seashell Pink, 1398 kr...
 ... så här vacker är den i ryggen... 
 ... en superfin bolero i off-white, Linda Li, 598 kr...
 ... finns även i seashell Pink, 598 kr... (heter Linda Li)
 ... en superfin kortare klänning/top med tunna
axelband, så somrig, Lisa Li i off-white, 1198 kr...
 ... som en midsommarnattsdröm, en hellång klänning,
Sandra long Li, off-white, 1598 kr... 
 ... Noelia short sleeve Li, off-white, 1398 kr...
 ... Noelia long sleeve Li, 1298 kr...
 ... Noelia long sleeve Li, night black, 1298 kr...
kombinera med svarta högskaftade converse för
en tuff look...
 ... denna vackra klänning är som klippt och skuren
ur en fransk film med Juliette Binoche - Milli long
sleeve lace voile, 1598 kr...
Kontakta mig gärna om det är något du är
intresserad av, vi skickar gärna
ring 070-3825 810 eller mejla
piasohl@hotmail.com...

Kram
Pia

Inga kommentarer: