tisdag 21 oktober 2008

Franska möbler (- 7,5 kg)

Två veckor och sju och ett halvt kilo lättare.... det känns lite tungt nu även om det känns lättare... ja hur ska jag ha det egentligen. Det är nu all energi går åt till att tänka positivt. Glad i hågen skulle jag ta fram mina gamla byxor och försöka prova dem, men insåg snabbt att de fortfarande var för små. Inser att det är vid den vikt jag har nu som jag tidigare försökt banta, suck! jag är glad, jag är glad, jag är glad....
Desto roligare är det med alla nya saker som kommer in! Bl a har det kommit in en del franska möbler från ett nytt företag jag köpt in från. (Det fick plats även om jag hade mina funderingar ett tag) Den franska järnsoffan skulle gärna få flytta hem till våran hall. I kombination med en fönsterfris och ett snyggt linfärgat draperi tror jag det skulle bli jättefint. Visar också en del kuddar som kommit från Jeanne d árc Living.
Kram Pia

Fransk järnsoffa ca 3 800:-
(Beställningsvara)
Kuddar från Jeanne d àrc Living
Underst en stor duk!

Roskudde från Ohlsson & Jensén
(några vita kvar)
Litet skrivbord 2.750:-
Hylla i samma serie 3.900:-
Lampa i New England stil,
lampfot 1.950:-, skärm 525:-
(Beställningsvaror)
Gammaldags griffeltavla
keramiklampa

Inga kommentarer: