måndag 6 oktober 2008

Några av auktionsinköpen från igår

Gammal härligt sliten kökssoffa
Gammal dockvagn

Gammal galon (?) fåtölj
med House Doctor kudde
Fåtöljen tror jag faktiskt får flytta hem till oss. Ha en skön eftermiddag. Själv ska jag på något så kul som ett personligt samtal för shoppingmissbruk. Nej jag skojar. Ett samtal med
min personliga viktcoach. Har blivit så gammal att jag måste betala för att gå ner i vikt. Fast jag tror inte att man får någon garanti för att det verkligen funkar. Hu, ska detta verkligen
vara nödvändigt. Undrar om jag inte egentligen trivs med mina kilon, och tänk om jag kommer att bli svagare och inte orkar släpa hem så mycket gamla möbler längre. Min bror sa att jag kan ju inte heller skylla på att jag varit gravid. Nej, det kanske jag inte kan, men jag har ju faktiskt fått fyra bonusbarn på en gång. Räknas inte det, och de var dessutom ganska stora när de väl kom. Kommer likt en överårig Bridget Jones att varje vecka föra dagbok om jag lyckats gå ner ett halvt kilo. Vad händer om man går upp istället ????
Kram Pia

3 kommentarer:

Vita maränger sa...

Halloj!
Men oj vilka fina auktionsfynd du gjort. Soffan var i min smak men har ingen plats ännu, jag skulle vilja ha en i hallen.
Hoppas du klarar detta med vikten men gör som jag, jag skiter i vilket bara man mår bra.
Ha en bra måndag.
KRAM

Anonym sa...

Hittade din blogg jag med....
Får nog ta och komma in och köpa de där gardinerna någon dag som jag tittade på idag, kan inte sluta tänka på dom. :)
De kommer göra sig perfekt i sovrummet.
Ha det gott!

Anonym sa...

Hejsan, jag verkligen älskar din affär!! Gardinerna med monogram skulle sitta fint hos mig!
Jag älskar den gamla vagnen, har du den till salu i affären??
//Linda.