måndag 27 oktober 2008

Nya gardiner.... (-9,5 kg)

Har satt upp nya kappor i köket. Använde den vita kappmetervaran med linfärgat monogram, eftersom jag fortfarande har mycket träfärgat i köket och tyckte att det tog upp lite av färgen. Till detta sydde jag undergardiner i linnevoile. Känns skönt att kunna dra för lite på kvällarna och fönsterrutorna upplevs inte lika svarta nu när det blivit mörkt ute. Matchar med beige-vita stolfodral med volang, beige-vit vaxduk och beige-vit ripsmatta för att få ett så ljust intryck som möjligt. Furun har ju annars en tendens att bli lite mörk när den blir äldre. Lite blommigt måste jag också ha kvar även nu på hösten så min blommiga Cath Kidston kudde (som en av katterna dessvärre gjort till klösdyna...) får ligga kvar på soffan. Är tyvärr lite smågalen i det (det blommiga alltså) och funderar till och med på att köpa en blommig radio!
Ha en bra start på veckan!
Kram Pia
Stora fönstret
Lilla fönstret
Beige-vitt i olika former
Min blommiga kudde
Vattenkokarfavoriten

3 kommentarer:

Vita maränger sa...

Halloj!
Kan inte fatta att du går ner så bra i vikt.
Hur känns det i kroppen??
Ärdu inge sugen på mat och sånt??
Du är verkligen stark som orkar göra detta.
Vilka snygga gardiner du satt upp.
Dessa skulle jag vilja ha i mitt kök med stoldynorna till.
Ha det bra.
KRAM

Carola sa...

Älskar dessa underbara gardinkappor som jag köpte.
Passade jättebra in i mitt nya kök!

Kram Carola

MiaMaria sa...

Hej!

Men vad du rasar i vikt....bra kämpat!

Visst är de så fina dessa gardiner...

Idag far jag till Torsby men jag antar att du har stängt...så jag får fönstertitta....dotterna har innebandy match...

Ha´en bra helg!
MiaMaria