måndag 30 augusti 2010

Ewa i Walla...

Idag fick vi vår första sändning från Ewa i Walla, jättefina,
superromantiska kläder som kan kombineras för en
ljuvare eller tuffare rockromantisk look... inte likt något
annat...
Sent fredag kväll bestämde jag mig för att ställa in besöket
i Lilleström och göra resterande beställningar hemifrån...
Jag brukar inte se resande som ett problem, men när
jag säger att jag ska ta "en sväng" hit eller dit så
handlar det oftast om ganska många mil och timmar och tid
är lite av en bristvara för mig för närvarande... Ibland behöver
man också göra vissa prioriteringar och nu var det ett
sådant läge...
.
Nu börjar det komma in nya varor, mest varje dag,
vilket känns väldigt kul... kläder och inredning om
vartannat... kom gärna in och kika!
.
Ha en underbar vecka! Själv njuter jag av att se att
solen äntligen kommit tillbaka...

Kram
Pia

Inga kommentarer: