tisdag 5 april 2011

I väntan på våren...

... oj, vad dagarna rann iväg fort sedan sist... åkte på en 24-timmars magsjuka med feber i helgen och känner mig lite slak faktiskt... det är väldigt sällan jag är sjuk (peppar, peppar...) och man blir så väldigt medveten om vad härligt det är att vara frisk...

Idag kom andra leveransen med kläder från Ewa i Walla


och där var mycket vackert igen... och strax före stängning kom ytterligare en leverans med varor som jag ska sätta händerna i imorgon... I morgon ska även en efterlängtad sändning från House Doctor äntligen dyka upp...

Bilderna på de vackra blommorna tog jag på Köpen- hamnsresan och jag önskar så att jag hade kunnat köpa med mig några buketter hem, de var så prisvärda... men ibland räcker det att njuta genom ögat...


Idag blev jag också så full i skratt när jag kom hem och I slängde åt mig en faktura från en auktionsfirma... han hade lagt bud på en gammal märkduk (!) på en nätauktion... tänk att det är så smittsamt det här med att handla gamla grejer... hihi...

Ha en fin vecka! Kram Pia

5 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Godmorgon Pia.
Vilka underbara blomsterbilder, nu längtar man verkligen efter den riktiga våren :)
Skönt att du mår bättre nu. Magsjuka är aldrig kul.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

usch ,ja nu härjar de många baciller här itrakterna.Enda positiva att det e övergående besvär i alla fall.
Härliga bilder kan förstå att man ville köpa.
Ja va kul då har du å I samma smak.
kram victoria

becca sa...

Å du lyckliga som fick åka med på den där bussresan, ni ser ut att ha sett så mycket fint.
Det är klart att jag gärna skriver om din fina butik, önskar bara att jag bodde lite närmare så besöken kunde bli oftare.

Ha en fin dag, kram Rebecca.

annika sa...

Visst uppskattar man att man får vara frisk. Magsjuka är inget kul...vi hade två omgångar var i januari.
Den här resan kommer jag att leva länge på. Tur att man tog foton och att så många delar med sig så man kan uppleva den igen och igen.

Kram
annika

Lotta sa...

Hej Pia!
Fy vad jobbigt att åka på magsjukan, men sån tur är brukar man repa sig rätt så fort.
Ja det var vackert i Köpenhamn med alla blommorna, coh cup cakesen var inte dumma de heller.

Ha det gött kram Lotta