tisdag 26 april 2011

Lite inspiration från butiken...

Hoppas ni haft en bra start på veckan efter den härliga
påskledigheten... hörde på radion i morse att man är
piggare så här års och att man behöver mindre sömn...
ja det kan nog behövas för lusten att göra en massa saker har
kommit tillbaka i takt med det ljuvliga väder vi fått... ... visar idag lite bilder från butiken...
... i helgen hann jag närapå kratta klart hela vår gräs-
matta och så tidig har jag nog aldrig varit... men det
känns som att det bara knäpper till och blir grönt snart... ... bruna händer har jag redan fått av den ljuvliga solen...


... bilderna får tala för sig själva...









Kom gärna in och låt er inspireras!
Ha det gott!


Kram
Pia

6 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hihi.. nää inte hade jag sååå mycket.. det är några gamla bilder och så fanns en del av pyntet ute:).. som sagt.. mne nu är det historia..allt är borta sånär som på betongäggen de ska få ligga ute i en kruka i trädgården:).. mycket fint du visar..blir litt sugen.. ha de gött och gonatt
Kram..Pia

Blåbärs och smultronstället sa...

Åh vad sugen jag blir att åka upp till dig. Du har mycket fint i din butik.
Vad skönt att hinna med lite trädgårdsarbete i solen också.
Vi har haft en underbar helg och nu har jag påsklov...
Kram på dig!
Susanne

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Ja men visst är det underbart :)
Våren har kommit med stormsteg minsann.
Va mycket fint du har fått in i butiken, är lite sugen på en ny pajform :) så jag kikar nog förbi snart.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Rummet för välbefinnande sa...

Aj, aj, aj...... Den där klänningen är ju vansinnigt vacker. Visst är det härligt med all inspiration som bubblar i takt med vårtecknen?!
Kram Mia

Lotta sa...

Hej Pia!

Vilken fin butik du ser ut att ha.
Måste komma och hälsa på dig, blir så sugen.
Vädret är strålande och humöret på topp, beror säkert på den ljus tid vi just nu befinner oss i.

Ha det gött och passa på att njuta av dessa härliga dagar.

Kramelikram Lotta

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Å nu e de nog dax för en tur in snart.
Men maj e min månad i cirkeln så då kommer jag å shoppar ,sett endel redan.
Hoppas den underbara lampan fr,Watt&veke finns kvar.
ha de bra kram victoria