söndag 2 november 2008

Vi hade i alla fall tur med vädret.... (-10,5 kg)

Gokväll!
Hade tänkt visa lite mer bilder under veckan på alla varor som rasar in varje dag, men det har varit så mycket jobb med att gå igenom och stuva undan. Vi har byggt om lite i butiken också för att få bättre plats. Jag är så tacksam att det varit en extra helgdag för det tar onekligen lite tid när man sätter igång och det blir så otroligt rörigt. Att förmåla brädorna inomhus var inte att tänka på så i lördags stod jag utomhus i tre timmar och frös och målade. Men det kunde ju ha varit värre... Idag kom min bror över med spikpistol och sticksåg och allt var klart på 45 minuter. Sedan återstod bara ytterligare några timmars målning. Jag såg att det var många "hemvändare" och tittade i fönstren i helgen när vi jobbade och det kändes tråkigt att inte kunna öppna, men det har verkligen inte gått att gå in.
Hissgardinerna med monogram har kommit in (vitt resp. grått), tyvärr dröjer det ytterligare någon vecka för längderna med vitt monogram. Vita tallrikshyllor i två olika höjder har också kommit.
Jag har varit så hungrig så att jag hade kunnat äta en hel gris....
Kram Pia
Brädhög
Ljust och fint innan, men opraktiskt.
Ny vägg

2 kommentarer:

Vita maränger sa...

Men du detta har jag verkligen helt missat att ni byggt om.
Kul....jag kikar in nån dag.
Du fortsätter dala ner i vikt ser jag och jag förstår du är hungrig.
Till jul kanske du äter en hel gris eller åtminstone en hel julskinka.
KRAM

MiaMaria sa...

Hej!

Suck....men jag trodde nog att ni hade det stängt denna dag...men man kan ju alltid göra ett försök...det lyste ju så fint i butiken.. att jag trodde att ni hade öppet...men ack så fel jag hade....

Så detta var vad ni funderade över när jag kikade genom rutan...blir nog toppen!

HA´en bra helg!
MiaMaria

Får kika förbi en annan gång....