fredag 21 november 2008

Drömmar är också en del av tillvaron, nästan verkliga. Man lever rätt gott på dem...

Har fastnat i alla kartonger... och så har jag förlagt kameran... så går det när man försöker införa ett "bättre" system på sakerna. Inser att det är i röran som jag hittar bäst.... Mamma har hjälpt mig några dagar, hu vilken slavdrivare, vill ha något att göra hela tiden... och så är det det här med ordningen, hur ska jag hitta om det blir bättre ordning....måste trots allt iväg och köpa fler hyllor i morgon bitti. Lovar att ta lite bilder från julskyltningen, för nu har jag hittat kameran igen (av en slump ...).

Keep on dreaming!

Kram Pia

1 kommentar:

Vita maränger sa...

Oj, har du slarvat bort kameran....tur att du fann den såman kan njuta av lite bilder här på bloggen. Imorgon kanske jag lägger bilder på gardinen jag sydde på min blogg. Den blev superbra och tyget räckte även till änglavingar till Emil. Så sött...
Ha en bra söndagkväll.
KRAM