tisdag 25 november 2008

I wish you a Merry Christmas, I wish you a Merry Christmas....

och andra julsånger poppar upp i huvudet medans jag skyltar om i affären.... tack för att ni har tålamod med röran.... här kommer några bilder i all hast...


många olika monogramgardiner har kommit in....
massor av nytt från Bengt & Lotta...

Här nedan kommer ett litet smakprov av vad som kommer in från Maileg snart.

kalenderdreng...

rosa tyggrisar...

babykaniner...
olika tillbehör till kaninerna...

kaniner i olika storlekar....

Ha det så gott alla och stressa inte för mycket inför 1:a advent.
Kram Pia

4 kommentarer:

Vita maränger sa...

Underbar skyltning som vanligt.
Jag njuter varje litet ögonblick jag är inne i affären.
Lampan jag köpte av dig blev kanonbra i hallen på pottskåpet.
Må gott.
KRAM

Anonym sa...

Har du hjärtljussyakar i trä hemma i butiken- elektriska

Unknown sa...

Åh jag kommer strax in igen. Den blå skålen blev en höjdare. Och filten och kaninen blev emottagna med kärlek. De är nu på väg till Frankrike.

och dessutom mötte jag din man i kyrkan i Kil igår. ser man på.

Kram och hej Helena

VACKRA hem & interiör sa...

Tack för alla vänliga ord! Har tyvärr inga hjärljusstakar, men kolla gärna med Järnbolaget. Jag tror att de haft en variant där.
/Pia