tisdag 11 november 2008

The Soul of Soffi

Hallo, hallo!

Jag har inte försvunnit utan bara ramlat ihop lite. Ulla-Bella min sekreterare (kommer ni ihåg direktör Knegoff som spelade sin egen hispiga sekreterare i tv-serien "solstollarna" i slutet av 80-talet ?) har suttit med bokföringen hela natten och klagar på att hon är lite trött..... Det är inte annat än att man känner sig som Ulla-Bella från och till med alla roller som är i ett företag. Nu är i alla fall momsredovisningen inlämnad för den senaste tremånadersperioden så nu borde hon nog bli lite piggare igen....

Visar lite bilder (ganska många faktiskt....) på vad Ulla-Bella rotat fram ur en del av de nya kartongerna som kommit. Det är från danska The soul of Soffi som har mycket fint i järn.
Har övergått till fast föda i helgen efter fem veckors diet (kan man kalla det det?) Äter små portioner och det var tur ni inte såg mig bak på kontoret i lördags när jag fick ett kycklingben. Kände mig som ett rovdjur som snabbt glufsade i mig det lilla köttstycket. Det blev inte så mycket som ett litet kycklingskinn kvar. Det är väl nu det svåra börjar antar jag, att inte gå upp alla kilon lika fort igen...

Take care out there, wherever you are!

Kram Pia



lyktor...

fler lyktor...
ännu fler.....
väggvariant...
hängvariant....
krukhållare...
en annan variant...

hållare för blockljus..

ring för kruka...

hållare för stor kruka...

vägghållare för stor kruka...

hållare för liten kruka....
litet kors...

hushållspappershållare...

knivställ...

hushållspappershållare, vägg...

hundsäng!?

tandborstkrus, tvålkopp...

handdukshängare...

hylla med glasskiva...
magnettavla...
en till ...

väggprydnad...

en till...

ytterligare en...

Inga kommentarer: