fredag 6 maj 2011

Drömmen om en vit trädgård...

Fortfarande lite kylslaget nu på eftermiddagen, men
det verkar som att vi kommer att få en fin helg. Lite bort-
skämd av den härliga värmen i april blev man allt... I veckan
fick jag en bok som jag beställt från Bokus - Drömmen om
en vit trädgård, den ska jag drömma mig bort i i helgen...

... i boken finns två av de kvinnor som jag träffade på
Danmarksresan med, nämligen Marita Telldén, Heestrand
och Ingela Broling i Kristinehamn... och man får se lite från
deras vackra vita trädgårdar... många tips på vita blommor
och hur man kan inreda trädgårdens "rum"...

En inspirerande och prisvärd bok av Carina Bergius...

Nu hör jag I svänga in på gårdsuppfarten så det är bäst
att jag tar kväller...

Ha en fin helg!
Kram
Pia

1 kommentar:

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Fin bok,den ska jag nog skaffa .Har ju inte mkt till trädgård men drömma går ju.
Ha en trevlig helg ,kommer inte veckan .
kram victoria