måndag 2 maj 2011

Lite trädgård och lite textil... mer bilder från butiken...

... har ägnat två dagar åt att inventera förråd och andra
skrymslen i butiken... inte de roligaste arbetsuppgifterna
i en butik men ack så nödvändiga, samtidigt som jag röjt upp
lite grann... visar här lite bilder igen på sådant som finns i butiken...


I hjälpte mig att sätta upp lite tavlor idag också...




... lyktan hänger i en fin bra-och-ha-krok... gardinen
som syns i bakgrunden är en av våra bästsäljare...


... lite av vårt kuddförråd...

... fina detaljer på löpare...

... supersöt gardin i linnevoil och spets...

... lite från köket...

... lägg märke till den fina "glasburkslampan"...

... tygservetter med virkade servettringar...

... fräscht blått...

... fina dynor...

... tyglöpare i vacker randning...

... handdukar och porslinsskärbrädor...

... oj, så många bilder det blev, hoppas ni blir lite
inspirerade och inte somnade på kuppen... (en del bilder
blev lite gryniga och jag
ser nu att kameran var lite konstigt inställd...)

Hoppas ni alla får en fin start på veckan!
Kram
P
ia

5 kommentarer:

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Många inspirerande bilder,mkt man vill ha i din fina butik.
Kommer nog in nån dag under veckan.
ha de bra kram
Victoria

irma´s uthus sa...

Vad mycket fint, var kommer dynorna ifrån? pris? kram irene

Butik Östergården sa...

Hej Pia!
Å vad mycket fint du har i din butik. Det är alltid så kul att se hur andra har det och fått till det. För det mesta gör man på sitt eget vi och följer sin egen stil, men man behöver titta i andra butiker för att få inspiration.
Ja jag skulle också behöva inventera men har skjutit fram det till juni. Vi har haft så mycket på gång ett tag så vi hinner bara inte.
Ha det gott!

Kram Helen

Anonym sa...

Åh, lite virkat, och fina brodyrer, skira gardiner, spetsar,
ja nu är jag fylld av lycka, så som jag blir av vackra saker.
Det är fina bilder du gör.
//Lotta

Blåbärs och smultronstället sa...

Så mycket snyggt, Pia!
Nu blir jag ännu mer sugen att ta mig upp till dig...
Kram kram Susanne