fredag 20 maj 2011

Honning og Flora...

För nästan exakt två månader sedan besökte jag tillsammans
med 55 andra inredningstokiga svenskar detta ställe, en
dryg timmes bilväg från Köpenhamn och jag visar idag några
av de bilder som jag tog utomhus...


... jag vet ju att det är många som tycker att detta är rent skräp...
och det är också en hårfin skillnad på skavt, vint och färdigt
för tippen och det där som glimmar till och sätter ens hjärta
i brand...


... kommer jag till sådana här ställen så får jag ganska
hög puls och hjärtklappning... jag har svårt att ta in vad
andra säger och blir lite lätt okontaktbar (fniss)...

... efter ett tag brukar jag dock återkomma till
verkligheten och bara njuta...


... och i kväll är jag inbjuden till en förhandsvisning
av en alldeles sprillans ny butik som Petra Eriksson &
Ingela Broling, som ordnade denna fantastiska resa,
öppnar i helgen...

... det ska bli så kul...

... jag berättar mer i kommande inlägg...

Ha en toppenhelg alla!

Kram
Pia

6 kommentarer:

annika sa...

Jisses så fort tiden går! Var det två månader sen vi var där.

Vi kommer att ses i kväll för vi åker ettt gäng härifrån Ö.

Kram

Unknown sa...

Jisses vilket place detta verkar vara. :)

Ha en rolig kväll i kväll
Kram Maria

Unknown sa...

Åh vet precis vilken känsla du pratar om. Hoppas att alla människor får känna av den ibland.
Ha en underbar inspirerande resa!
// Lotta

Ett vingslag sa...

Åhh..vilket ställe!!! Förstår helt & hållet vad du menar!:)
För några år sedan gick jag i taket för ett fint gammalt rep som vi hittade på loppis...& DET får jag höra än i dag!;)) Ha en härlig helg!
Kram/Lotta

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Underbara bilder ,tur att du förevigade dem så du har att kolla å hämta inspiration av vackert.
ses i morrn
Kram victoria

Vita maränger sa...

Många anser här hemma att sånna saker jag gillar är redo för tippen ;) men bara det kommer på sin rätta plats brukar dom få ändra sig och hålla med att det blev snyggt. Ni ser ut iallfall att ha haft en trevlig resa.
Kram Caroline