måndag 30 maj 2011

Taking av break...

Idag på Mors Dag var jag och satte blommor på min
mors grav, det kändes tungt. Ikväll har jag bestämt mig
för att ta en break från bloggen ett tag då jag känner att
jag börjar närma mig den beryktade väggen... Har känt
mig ganska trött på sistone och när jag blir trött har jag en
förmåga att lägga in en ännu högre växel... min mamma
brukade genomskåda detta beteende och vänligt
påminna mig om att jag nog behöver vila mig...

Jag kommer att jobba på som vanligt i butiken och
återkommer här också så småningom!


Kram

Pia

8 kommentarer:

Lotta sa...

Hej Vännen!
Det låter som ett klokt beslut.
Det är viktigt att lyssna till sitt innersta.

Jag förstår att du saknar din mamma. Livet är inte alltid rättvist kan man tycka.

Sköt om dig! Så höres vi snart igen.

Kram Lotta

Unknown sa...

Ett bra beslut nu när du är trött.
Du är en klok kvinna!
//Lotta

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Bra att ta det steget nu innan du ångrar det.
Saknar såklart dina fina inlägg m bilder ,men kommer såklart in & ser i butiken på alla dina fina saker.Sakna sin mamma e såklart jättejobbigt.
kram victoria

Anonym sa...

Var rädd om dig!
Kram Nina

Unknown sa...

åh Pia....kan jag få rädda dig? Och dörrarna...precis sånna vill jag också ha!!
Kram

Anonym sa...

Hej i det fina vädret.
Tittar in men ser att dörren fortfarande är stängd.
Knackar på en annan dag här på bloggen.
Idag bakar jag en kaffe-kaka....
länge sedan doften att nybakat spred sig i mitt kök.
Kram från Lotta Ö

Rummet för välbefinnande sa...

Hej vännen,
Ja, jag förstår att du har mycket omkring dig. Klokt att du bromsar lite och faktiskt tillåter dig att känna efter.

Vi var på väg upp med mc´n för ett tag sedan, men så kom det lite regnmoln i vägen.....
Vi tänkte bara åka förbi och gasa lite extra vet du *ler*

Idag träffade vi I på en vigsel så jag hoppas du får kramen som jag skickade till dig.

Sköt om dig nu och ha det så bra!
Kram Mia

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej Pia!
Nya hyllan sitter nu på plats i köket med sina burkar fyllda!
Blev jätte nöjd.
Kul att kika in igen & få lite inspiration.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Erika.