fredag 27 maj 2011

Trevlig helg!

... de sista dagarna har gått i ett och bloggen har verkligen
blivit lidande... har tagit hem lite levande blommor till
butiken inför helgen och idag har jag inte kommit ur gummi-
stövlarna på hela dagen... hade tänkt ta lite fina bilder från
utsidan, men då det kommit skurar med jämna mellanrum
så har vi dragit in och ut grejor mest hela dagen... och då kom
jag på försent att ta bilder...

... kika gärna in i morgon ifall ni vill ha lite Morsdags
tips... vi har en hel del att välja på och om du inte kommer på
något i all hast så är presentkort alltid lika uppskattat!

... själv vet jag inte om jag ska vara ute eller inne,
för nu har jag så mycket att greja med överallt... tror
jag ska göra en mindmap i helgen så att jag får lite överblick
och att jag kan bocka av det som verkligen blir gjort...
Har precis käkat lite gott och ska nog ta mig en tur ut nu och
plantera rosor i mina rostiga urnor på altanen...

Ha en toppenfin helg alla!

Kram

Pia

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om det kunde vara 2 st Maj-månader, för det är så mycket man vill göra då och så är det så fina månader.
En toppenhelg önskar jag dig!
//Lotta

♥ Pia... sa...

Hihi.. men det var väl en bra ide´..två majmånader:) vilka fina bilder.. ha en skön helg.. kram..Pia

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Ja hos dig lär det verkligen gå att hitta en morsdags present ,så mkt fint som finns.
Jag du har väl en del att stå i tur att du har 1/2 lörd.söndag & måndag till fix!
Står säkert anonym på monnentaren men bloggen krånglar!
Kram Victoria

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Kikar in & önskar dig en mysig helg
Kramisar
Sus

idemakeriet sa...

Hej Pia!
Vad roligt det var att träffa dig igen. Synd bara att jag kännde mig så fruktansvärt trött!

Visst hade de en fin butik Ingela och Petra.
Men vad jag kan se av dina bilder så har du säkert en lika fin butik.

Vill så gärna komma och hälsa på dig och se hur du har det.
Ska kolla med Susanne om vi kan boka in en dag dag...det blir nog lite längre fram i sommar. Vecka 26 åker Susanne till Tunisien och vecka 27 och 28 är jag i Lysekil, men sen så kanske vi kan få till något.

Ha en jätte bra lördag kväll
Bamse kramaen till dig från mig!
Lotta

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Pia!
Vilka fina bilder!
Här har du en till som vill ha fler timmar på ett dygn. Nu vill man hinna med såå mycket...
I morgon ska Lotta och jag fixa lite i vår lilla bod/butik.
Vore kul att öppna den nästa helg, det beror på om vi hinner.
Till veckan jobbar jag mån-onsd och sedan ledig i fem dagar, sköönt!
Ha en skön helg, men nu längtar jag till mer värme...
Kramis Susanne